יום שלישי, 3 ביולי 2007

My private collection


שורה תחתונה מימין לשמאל:
-
Fender Stratocaster American standard 89– קניתי אותה לפני 4 שנים בערך. עברתי בקינג ג'ורג' והיא עמדה שם ופשוט אמרה לי תיקח אותי. כל היום חשבתי עליה ולא יכלתי לישון בלילה. יום למחרת באתי, התווכחתי על המחיר בערך שעה ובסוף לקחתי אותה. אני מת על הגיטרה הזו, נשמעת כמו שסטראט אמריקאית אמורה להישמע, עם קצת מזל אני אחליף לה פיקאפים כדי שיהיה לה את הסאונד הטקסני המושלם.
-
Raimundo 123 הרכש האחרון שלי, קניתי אותה בערך לפני שלושה חודשים, אחרי שהרבה מאוד זמן פינטזתי על גיטרה קלאסית איכותית. לא ניגנתי כמה שנים על קלאסית, מה שגרם לי להבין כמה אני אוהב את הכלי הזה. אין כמו ספרדיה חמה.
-
Takamine N10 – קניתי אותה לפני 7 שנים בערך. לדעתי הגיטרה האקוסטית המושלמת (טוב לא בדיוק מושלמת, יש כמה דגמים שהייתי מוכן לקום לידם בבוקר). יש לה סאונד מדהים ואפשר לנגן איתה בלוז שיישמע כמו שצריך, תענוג אמיתי.

שורה עליונה מימין לשמאל:
-
Cort - קניתי אותה לפני 3 שנים, מעולה לבית, במיוחד ללילות קרים וגשומים וגם כשלא רוצים להעיר את השכנים (תכל'ס למי איכפת). רציתי למכור אותה לפני כמה חודשים בשביל לקנות וואקום ובסוף התחרטתי.
-
Cort bass – אני לא בסיסט אבל רציתי בס כל כך. את הגיטרה הנפלאה הזו קניתי חדשה בשליש מחיר. כמה טוב שיש שכנים שיש להם ילדים שלומדים חודשיים ואח"כ מפסיקים. ההורים מתלהבים וקונים וכשהילד מפסיק הם מתים להיפטר מהכלי.

המגברים חביבים, ביתיים כאלה, לפנדר
Marshall valvestate 20 תוצרת אנגליה, והמגבר בס בא עם הגיטרה ככה שלא ממש היה איכפת לי, רציתי לסגור את העיסקה ולהסתלק משם.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

שלום עומר,
בחיפושי אחר מידע על הטקמיני הגעתי לבלוג שלך.
אם יש מצב שאתה מעוניין למכור אותה אנא החזר תשובה.
תודה והמשך שבוע נעים.
יוסי yosmch24@yahoo.com

אנונימי אמר/ה...

כמה אתה רוצה על ה TAKAMINE N - 10
leefne@gmail.com
תודה